דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משאבות לניקוי בריכות 

מאת    [ 12/04/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2680 פעמים ]

שאלה: צינור X יכול למלא בריכה אולימפית תוך 7 שעות. צינור Y יכול לרוקן את אותה הבריכה תוך 10 שעות. צינור Z יכול למלא אותה תוך 5 שעות. אם שלושת הצינורות הללו עובדים בו זמנית, תוך כמה זמן תתמלא הבריכה?

תשובה: זה בכלל לא משנה! אם יש לכם משאבה לבריכה אתם יכולים להפסיק לפשפש בזיכרונכם כדי להיזכר בשיעורי מתמטיקה מבית הספר ולהפסיק לפתור בעיות הספק. עם משאבה לבריכה אתם יכולים למלא, לרוקן ולנקות את בריכת השחייה שלכם במהירות וללא כל מאמץ.

משאבה לבריכה ? ניקוי ותחזוקת בריכות בקלי קלות

בין אם מדובר בבריכה אולימפית, בבריכה פרטית בחצר הבית שלכם, בבריכה ציבורית או אפילו בבריכת נוי, כל בריכה זקוקה לניקוי תקופתי כדי לשמור על תקינותה, על האסתטיות שלה ועל רמת ההיגיינה שבה. ניקוי בריכות יכול להיראות לאדם הממוצע כמלאכה מורכבת ומסובכת, אך למעשה, הודות למשאבות לבריכה, מדובר במשימה קלה מאין כמוה.

משאבה לבריכה מאפשרת לנו לרוקן את הבריכה ממים בקלות ובמהירות, לנקות אותה ולמלא אותה בחזרה. כל זאת בלי צינורות ובלי שנאלץ לפתור בעיות הספק מורכבות. לכל משאבה לבריכה יש שתי פונקציות: פונקצית שאיבה, המאפשרת לרוקן את מי הבריכה בקלות ובמהירות, ופונקצית הסנקה, המאפשרת להזרים מים לתוך הבריכה ולמלא אותה ללא שום בעיות.

כל בריכה והמשאבה שלה

כל מי שמתעניין בתחום המשאבות לבריכה, בין אם במסגרת עבודתו ובין אם עבור הבריכה הפרטית שלו, יודע שבשוק ישנו היצע רב ומגוון של משאבות לבריכה. ההיצע הרב נובע מן העובדה שלכל בריכה מאפיינים ייחודיים משלה (גודלה, סוג הבריכה, הצרכים שהיא משרתת ועוד), שמשפיעים על צרכי הניקיון שלה. לבריכת שחייה צרכי ניקיון שונים מאלו של בריכת נוי, ובריכה אולימפית גדולה הרבה יותר מבריכה פרטית.

לכן ישנן משאבות שונות, המותאמות למאפיינים ולצרכים הייחודיים של כל בריכה. המשאבות נבדלות זו מזו בגודל ובהספק שלהן: ניתן למצוא משאבת בריכה קטנה, שהספקיה נמוכים, המתאימה לניקוי בריכות נוי קטנות. ישנה משאבה לבריכה בגודל ובהספק בינוניים, שמיועדת לניקוי בריכות פרטיות ובריכות ציבוריות בגודל קטן ובינוני. וישנה גם משאבה לבריכה בעלת הספק גבוה במיוחד, המאפשרת לנקות בריכות אולימפיות ובריכות גדולות במיוחד (כמו בריכות בפארקי מים למיניהם) בקלות ובמהירות.

תחזוקת משאבת בריכה ? המפתח לבריכה נקייה

תחזוקת המשאבה לבריכה היא חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבריכה כולה. כדי להבטיח שהבריכה שלנו תישאר נקייה ואסתטית לאורך זמן, עלינו להבטיח שהמשאבה שמותקנת בה תוכל לבצע את עבודתה כהלכה בכל עת. הצרה היא, שכיאה למכשיר שהשימוש בו הוא תכוף, גם משאבות לבריכה נוטות להתקלקל אם לא מטפלים בהן בצורה הנאותה.

משאבה לבריכה יכולה להתקלקל בין אם בשל בלאי טבעי ובין אם כתוצאה מסתימה הנגרמת בשל גופים זרים שנלכדו בתוכה (עלים, אבנים, שערות, עלים, לכלוך וכיוצא בזה). כשמשאבה נסתמת יכולת השאיבה וההסנקה שלה נפגמת: ישנה האטה בקצב השאיבה ובקצב הזרמת המים או אפילו הפסקה מוחלטת.

לכן, אם ברשותכם בריכה מכל סוג שהוא, עליכם להקפיד על תקינות המשאבה שלה באופן שוטף וקבוע.

 

 

liat moshe




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב